הקוד שלנו ליעוץ זוגי​

היועצים נאמנים לטובת הפרט, גם אם יתברר שלטובתו עליו להיפרד מבן הזוג. היועצים אובייקטיבים ומתייחסים בכבוד, ללא משוא פנים כלפי כל אחד, ללא תלות במגדר, נטיה מינית, גיל, מוגבלות, לאום, מוצא, דת (או העדר הגדרת דת), בחירות מקצועיות, כישורים, תחומי התמחות, תרבויות, דעות או חוויות. מפגש ייעוץ מהווה סביבה בטוחה עבור הנועצים, בה הם יכולים לנהוג בטבעיות ובחופשיות, היות והיועצים שומרים את כל הנאמר בחיסיון גמור, שאינו לציטוט. תפקידם של היועצים לאבחן נכוחה התנהגות והתייחסות של כל נועץ וליעץ נכון, כדת וכדין, ללא כחל וסרק ובנאמנות גמורה, החפה משיקולים זרים.

   

לברור מקרה אישי הינכם מוזמנים לפנות אל ינו  באחד מ - ערוצי הקשר

נותנת החסות הנפלאה שלנו

We        Our Sponsors​

חסות אקדמית ראשית

ביה"ס סטיינהארט של אוניברסיטת ניו-יורק

Arts & Science - New York University  

Steinhardt School of Culture, Education, and

 Human Development

Professor Jonathan L Zimmerman

לבוגרים סלולה הדרך לעבוד איתנו.

  מובטח לכם גב מקצועי תמיד.

הקפיצה למים מרתיעה. איך תתמודדו כיועצים עם הזוג הראשון ? השני ? השלישי ? ... רן דניאל ילווה אתכם מקצועית באופן אישי מאחורי הקלעים. ללא מגבלה שרירותית. כמה שצריך.

 

סללנו לכם את הדרך להצלחה. 

מחלקת השיווק שלנו פועלת יומם וליל להצלחתכם כיועצי זוגיות. המצטרפים במהלך הקורס ייהנו מכלל שירותיה של מח' השיווק של המכון בתעריף המסובסד ביותר של 600 ש"ח בלבד (כולל מע"מ) לחודש. המצטרפים במועד מאוחר יותר ישלמו את התעריף הרגיל והלא מסובסד של 1,200 ש"ח (+ מע"מ) לחודש.

 

המערכות של מכון לה-וידה

  •  מערכת ניהול קמפיין מרכזית באמצעותה הקמפיינר שלנו מעלה תכנים (פרסום אורגני)  וגם מפרסם בפרסום ממומן, בכל דפי העסק של היועצים.
  • מערכת קשרי לקוחות, הקולטת כל פרט אישי רלוונטי על כל לקוח משלב הפניה ועד בכלל. המערכת משייכת כל מצטרפת ליועץ (לפי טופס הלידים ממנו נרשמה).
  • מערכת דיוור אוטומטית (המשפך השיווקי) בהלימה מלאה לצורכי הפרסום שלנו.מערכת דפי יצירת קשר ומכירה עם ממשק מידע (בק אופיס) לכל יועץ בנפרד.
  • ענן תוכן אקטואלי - היועצים מורידים ממנו בכל יום חומר חדש לפרסום שלהם.

 

בעודך לומד מומלץ להתחיל בהכנות השיווקיות.

אנו מעניקים לך מוניטין ותשתית ארגונית חינם אין כסף.

ההכנות לוקחות את הזמן שלהן וגם החדירה שלך אישית כפרסונה מקצועית מכובדת לשוק המקומי באיזור מגוריך לוקחת את הזמן שלה. עד שיתחילו להגיע אליך פניות יעברו כ - 4-5 חודשים ולכן זה יהיה חכם להתקדם במקביל. כ - 3 חודשים לפני תום הלימודים כדאי להצטרף למערך השיווק, לזכות בתעריף מסובסד ולנצל את הזמן במקביל - ללמוד ולהתחיל בהכנות. מכון "לה-וידה כבר ממותג וממוצב מזה זמן רב בראש ענף הזוגיות. ליועצים המצטרפים למערך השיווק אנו מעניקים אוצר בלום של מוניטין ותשתית ארגונית חינם אין כסף, פרי תהליך אסטרטגי אמיתי, בידול משמעותי, עם שם נכון, סלוגן ויתרון תחרותי המקנה להם עליונות מיידית על פני היועצים המתחרים, שאינם משלנו. שהרי השיווק אינו מתהווה מעצמו. במכון פועלת בשביל היועצים השותפים מחלקת שיווק ובה מומחים בעלי ניסיון, ידע נצבר רב ויכולת מקצועית מוכחת. כך תחסכו מעצמכם שנים של תסכול מר בשל כישלון צורב ותעלו על דרך המלך להצליח מקצועית וכלכלית בזמן סביר.

 

כך כותב יחצ"ן מפורסם -

בישראל קיימים 513 אלף עסקים, 98.7 מהם מוגדרים עסקים קטנים (כמוני וכמוכם). עסקים מסוג זה מתקשים להצליח בגלל המון סיבות. קשה לעשות עסקים בישראל, צפוף, קטן, תחרותי והרבה גורמים חיצוניים משבשים את הסיכוי להרוויח מספיק. אבל הנתונים לפיהם 80 אחוזים מהעסקים נסגרים בשלוש השנים הראשונות להשקתם, אינה נובעת לטעמי רק בגלל סיבות אלה. להבנתי, לעסק קטן חסרים יותר מכל כלים שיווקיים מתקדמים. לא ברור לנו בדיוק איך לפעול כדי להביא לקוחות חדשים בצורה קבועה, לאורך זמן ! איש לא מלמד אותנו מה עושים כדי להימנע מחודשים קשים, מהוצאות פרסום ושיווק מיותרות ועוד.

 

יש לנו תכנית שיווק מערכתית כוללת, שעובדת בשבילכם.​

תכנית הפרסום שלנו מקורית.

פייסבוק, כמדיה חברתית, מהווה את הזירה הטבעית ביותר לפרסום שלכם. יחד עם זאת, כמעט בלתי אפשרי לעסק קטן להשיג בפייסבוק פרסום מוצלח (מניב - משתלם), היות ודרושה מומחיות של ממש לפרסם בפייסבוק, גם תוכן מקורי עשיר ומרתק ומסביב לפייסבוק דרושה מעטפת שלמה של מערכות וטכנולוגיות, מורכבות ויקרות, שלעסק קטן פשוט אין.

 

נמצאה הנוסחא המנצחת ולה שני חלקים.

בחלק הראשון, נשלב את היתרונות של מכון לה-וידה (ניהול הקמפיין ע"י מומחים + תוכן מקורי + מערכות + טכנולוגיות) מצד אחד ואת היתרון המספרי של היועצים (נבחרת השותפים העסקיים שלנו) מצד שני. בחלק השני, נפעיל בעבורכם מע' דיוור של המשפך השיווקי (ההסבר בהמשך).

 

הפעילות בדף העסקי

הדף העסקי שלכם יהיה ממותג עם אלמנט אחיד לכולם בקאבר (בין אם קיים כבר או שנקים חדש). סרטון שיווקי אישי וממותג ימוקם קבוע בראש העמוד. הסרטון יקודם על ידינו גם ביוטיוב. אנחנו מעלים את התוכן הממותג ומקדמים אותו (בפרסום ממומן - לקהל היעד). מידי שבוע - נעלה שני פוסטים אותם יצרנו מא' ועד ת' . אתם חופשיים כמובן להוסיף תכנים שלכם בשיקול דעת.

 

גם היועצים צריכים משהו לעשות...

אתם תעשו פעילות אורגנית בפרופיל האישי. תעלו תוכן (זה לא לעשות "שיתוף") שהורדתם מהתיקייה שלנו בענן. רונית תנחה אתכם איך ומה בדיוק עליכם לעשות בפייסבוק. כמה דקות ביום.

 

היכן נפרסם ? את מי ? באיזה קצב ולמה ?

בפייסבוק נפיץ תוכן מקורי, המניע לפעולה מדפיו של כל יועץ - האישי והעסקי. נפרסם כל אחד מהשותפים העסקיים של מכון "לה-וידה" בהיותה הפרסונה המקצועית ובעלת העסק שמפרסמת (גם ממומן) במידה שווה לכולם. נעלה בדף העסקי תוכן ונקדם אותו (גם בפרסום ממומן) 3-4 פעמים בשבוע. אתם תעלו בדף האישי תוכן, שקיבלתם מאיתנו, בכל יום בשבוע.

 

מניין התוכן ? מי קהל היעד ?

מחלקת השיווק שלנו תיצור תוכן (כתיבה, עיצוב והפקת ווידאו) עשיר ומגרה, המניע לפעולה, בקצב יומי מתגלגל של סרטונים, כתבות ועוד..  קהל היעד - הסקיפריות (זהו הכינוי שהענקנו להן כי הן הקברניטות של הזוגיות) - נשים נשואות עם 2-3 ילדים קטנים, שהזוגיות חשובה להן.  את קהל היעד נתחום ברדיוס גאוגרפי סביב מיקום היועץ - ברדיוס של עד 15 מייל = 40,000 - 30,000 נשים זהו הקהל כולו.

 

כבר לא בונים על תגובה מיידית. בונים על המשפך השיווקי.

אנחנו כבר יודעים (כי ניסינו) שפרסום מכירתי (הרד-סייל) לא יצליח. אמנם יהיו מי שיצרו קשר עם היועץ המפרסם בתגובה מיידית, אך אלה יהיו מעטים מאוד. הפעילות שלנו בפייסבוק (פרסום עקיף) תניע את הסקיפריות להסכים לקבל חינם (הגישה המקרבת), במיילים (דרך המשפך השיווקי) תוכן חדשותי אקטואלי עליו ניתן את האנליזה שלנו בהפניה אל עמוד הספר - המקור עליו כולנו מסתמכים.

 

פרסום אל משפך שיווקי ממיר

תכליתו של המשפך השיווקי לקרב לבבות ולשכנע באופן הדרגתי, אך שיטתי ובלתי אמצעי, שאכן ידיעת הזוגיות אמיתית ורצינית. שכדאי להפנימה. בכל מייל תוכן חדשותי אקטואלי עם הניתוח (אנליזה) שלנו בהפניה למקור, עליה האנליזה מסתמכת - אחד מעמודי "מהות הזוגיות" שבאתר שלנו. בכל מייל הנעה לפעולה - להיכנס לאחד מדפי המכר שלנו (המערכת יודעת מה להציע לפי המידע שהצטבר על המתעניינת). בהבלטה גם מס' טלפון של מוקד מכירות ושירות לקוחות.יחס המרה מזערי של המשפך השיווקי - 2-3%.

 

פניות ומכירות מתוך המשפך השיווקי.

חלק קטן מהסקיפריות תשתכנענה באופן הדרגתי (ממייל למייל), בבידול שלכם, ברמה המקצועית הגבוהה שלכם, שצריך ללמוד זוגיות ושהיועץ שבסביבתה הינו הכתובת לפנייתה - לקניה ממוצרי התוכן וכמובן לייעוץ זוגי. לבסוף תשתכנענה חלק הסקיפריות (2-3%) ליצור קשר או לרכוש אחד ממוצרי התוכן, באמצעות דפי המכר של אותו יועץ שדרכו הן נרשמו מלכתחילה לדיוור המתגלגל במשפך השיווקי.

 

יהיה ביננו הסכם אמון המתקיים רק באהבה וברצון, בר תוקף מתחדש בכל תשלום. בר ביטול חד צדדי בכל עת בהעדר הסבר.

כמצליחים וותיקים, אך במיוחד כמתחילים, המפלסים את דרכם, ברצון ובהכרת תודה תהיו השותפים שלנו. אכן נשקיע בכם מתוך כוונת רווח, אך אין לנו שום עניין בשותפות השוללת את החרות שלכם לפרוש בכל עת ולכן ההסכם שלנו עימכם הינו הסכם של אמון, המקבל תוקף מתוך שנפרעים התשלומים החודשיים או שהוא מתבטל מאליו. ההסכם בר ביטול באופן חד צדדי בכל עת, אפילו מבלי להסביר בכלל. כך בפירוש כתוב בכותרת ההסכם.

 

לעולם לא נעביר את פרטיכם לאחרים

הרשמו ונשתף אתכם בניתוח
מקצועי של זוגיות הידוענים.

שתפו אותי בחומר מקצועי מרתק

*שדה חובה

Thank You!

The form has been successfully sent.

מכון לה-וידה הוקם ב - 2006 בכדי לחקור את טבע התפתחות האדם אישית וזוגית. לקדם את הידע, קודם כל בישראל, בתחום ההתפתחות האישית והזוגית. את הקמת המכון יזמה רונית אילברג, שהדביקה בחזונה עוד רבים  וטובים, כשותפים נאמנים לדרך. ב - 2013 המכון הוציא לאור את הדיפרנציאליזם כחומר לימוד עיוני שלם של יחסי המינים כולם. המכון מהווה גוף עסקי המתנהל בשיתוף פעולה עם חברות וגופים שונים, העוסקים בהתפתחות האדם, בארץ ובעולם.​